Reklamacje i zwroty

W Gadgetown robimy wszystko, abyście jak najmilej wspominali zakupy i chętnie odwiedzali nas ponownie. Dlatego staramy się jak najdokładniej zaprezentować nasze gadżety – ich zdjęcia, opisy, czy filmy.

Dzięki temu, jeszcze przed zakupem i odpakowaniem zamówienia w domu, możecie się przyjrzeć i lepiej poznać prezenty, którymi chcesz obdarować najbliższych lub samego siebie.

Kiedy już wybierzecie i zamówicie to, co sobie upatrzyliście, używamy wszelkich środków, aby jak najlepiej zabezpieczyć wysyłane paczki. To właśnie stąd bierze się niezwykle niski odsetek produktów uszkodzonych w drodze do klienta.

Czasami jednak zdarzają się sytuacje nieprzewidziane. Prezent-niespodzianka okazuje się nietrafiony, droga od nas do Ciebie była trudna i wyboista, albo jakiś chochlik coś przestawił nie wszystko działa do końca tak, jak powinno… Dla każdej z tych sytuacji mamy rozwiązanie!

 

PAMIĘTAJ!

Zależy nam, aby zakupy u nas były jak najmilszym przeżyciem, a na sam widok nazwy naszego sklepu pojawiał się uśmiech na Twojej twarzy. Dlatego nie pozwolimy, aby cokolwiek sprawiło, że będziesz niezadowolony/a po zakupach lub kontakcie z nami.

Chcesz zwrócić zakupiony przedmiot?

Jeżeli z jakiegoś powodu zamówiony produkt nie spełnił Twoich oczekiwań, możesz zwrócić go do nas bez dodatkowych opłat, ani podawania przyczyny w ciągu 14 dni od zakupu. W tym celu wypełnij formularz zwrotu i załącz go do odsyłanego produktu. Więcej szczegółów na temat prawa odstąpienia od umowy znajdziesz w punkcie 8. regulaminu sklepu.

Zakupiony przedmiot zepsuł się podczas użytkowania nie z Twojej winy?

W tym przypadku przysługuje Ci prawo do reklamacji przez określony czas od daty zakupu. Okres gwarancji różni się w zależności od poszczególnych produktów, ale najczęściej wynosi 12-24 miesięcy. Aby zgłosić reklamację, również należy wypełnić formularz i wysłać go wraz z uszkodzonym produktem na adres sklepu. Radzimy jednak najpierw zgłosić nam problem – czasami udaje się go rozwiązać szybciej niż podczas całej procedury reklamacyjnej.

Więcej na temat reklamacji znajdziecie w pkt.7 regulaminu sklepu.

Zakupiony przedmiot dotarł do Ciebie uszkodzony?

Pomimo tego, że zabezpieczamy paczki najlepiej jak potrafimy, czasami zdarzają się uszkodzenia podczas transportu. Bardzo ważne jest, aby otrzymaną przesyłkę sprawdzić w obecności kuriera i jeżeli są jakieś uszkodzenia, należy od razu poprosić go o spisanie protokołu szkody. Następnie zdjęcia uszkodzeń oraz skan protokołu prosimy wysłać na nasz adres e-mail: sklep@gadgetown.pl.

Jeżeli nie udało Ci się otworzyć paczki w obecności kuriera, jak najszybciej zrób zdjęcia uszkodzonego przedmiotu, najlepiej zaraz po otwarciu paczki. Koniecznie daj nam znać również mailowo. Będziemy wtedy mogli zamówić kuriera na drugi dzień, aby przyjechał do Ciebie spisać protokół szkody.